مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خواستار برگزاری مستمر لیگ تنیس روی میز ویژه رده های پایه در شهرستان های این استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع سالیانه تنیس روی میز استان کرمان که با حضور رئیس فدراسیون در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه پیگیری مسائل ورزش استان در بخش‌های قهرمانی، همگانی، بانوان و ورزش معلولین و جانبازان هستم، گفت: مجمع‌هایی که سالیانه برگزار می‌شود و برنامه‌هایی که ارائه می‌گردند، باید هدفمند باشند.

او افزود: در این برنامه‌ها باید توجه را به ارتقاء ورزش در حوزه همگانی در رشته تنیس روی میز داشته باشیم که می‌تواند خودش ظرفیت‌های خوبی را داشته باشد.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: این گستردگی در حوزه همگانی بتواند ایجاد شود و از آن ظرفیت، بتوانیم در بخش قهرمانی ورزش هم استفاده‌ی مطلوب را داشته باشیم.

او تصریح کرد: انتظار است متناسب با تقویمی که فدراسیون دارد، تقویم ما تدوین شود و برنامه‌ها بتواند از گستردگی خاصی در حوزه شهرستان‌ها بهره‌مند شود که ما بیشترین ظرفیت را در سطح کشور در حوزه شهرستان و پهناورترین استان کشور داریم.

پاریزی با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت به عنوان یک فرصت برای همه رشته‌های ورزشی استفاده شود، ابرازمیدواری کرد: تنیس روی میز هم از این فرصت بتواند بهره مندی لازم را داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خواستار برگزاری مستمر لیگ تنیس روی میز ویژه رده‌های پایه در شهرستان‌های این استان شد.

پاریزی بیان داشت: این کار می‌تواند کمک کند تا ما ارتقاء کیفی این رشته را شاهد باشیم و این اتفاق می‌تواند منجر به این شود که نهایتاً بتوانیم به ارتقاء تنیس روی میز کشور هم کمک کنیم.

او ابراز امیدواری کرد: خبر‌های بهتری را از تنیس روی میز استان کرمان طی سال‌های آینده بشنویم.

انتهای پیام/ب

مجمع سالیانه تنیس روی میز استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار