مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های نوجوانان و جوانان دختر و پسر منطقه ۱۰ کشور با قهرمانی تیم‌های صنعت مس کرمان در هر دو بخش پایان یافت.

محسن بهرامی، رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به برگزاری مسابقات تنیس روی میز باشگاه‌های نوجوانان و جوانان دختر منطقه ۱۰ کشور در سالن شادروان کهنوجی کرمان اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت ها، تیم دختران صنعت مس کرمان با ترکیب غزل جهانگرد، یاسمن زارع، مینا فتح الله نژاد و صبا ستارزاده به مربیگری و سرپرستی زهره خیامیان قهرمان مسابقات باشگاه‌های منطقه ۱۰ کشور شد و تیم‌های باشگاه اردشیر همتى و آینده سازان کرمان نیز مقام هاى دوم و سوم را کسب کردند.

او افزود: مسابقات باشگاه‌های نوجوانان و جوانان پسر منطقه ۱۰ کشور نیز به میزبانی هیئت تنیس روی میز استان کرمان با حضور ۶ تیم در سالن شادروان کهنوجی کرمان برگزار شد.

بهرامی تصریح کرد: در نهایت، تیم پسران صنعت مس کرمان متشکل از معین نزهتی، حسام واجد، مهدی مظهری صفات و یاسین نظری به مربیگری میلاد ناظمی فاتح رقابت‌ها شد و تیم‌های بیمه آسیا سیستان و بلوچستان و آکادمی ملکی نیز در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کرمان به برگزاری مسابقات انتخابی دور دوم هوپس پسران به منظور انتخاب تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری در محل سالن شادروان کهنوجی کرمان اشاره کرد و بیان داشت: در پایان این رقابت‌ها آزادی‌خواه - پورمکی - بهرامی - جلال آبادی - شفیعی و رحمانی به عنوان نفرات برتر مسابقات انتخابی دور دوم هوپس پسران استان انتخاب شدند.

بهرامی به بیان گزارشی از سایر رقابت‌هایی که طی هفته گذشته در کرمان برگزار شد، پرداخت و گفت: در ادامه‌ی دور دوم مسابقات آزاد و رده بندی قهرمانی نونهالان پسر استان کرمان که در محل سالن شادروان کهنوجی کرمان برگزار شد، ابوالفضل علیزاده (زرند)، رامین شفیعی (کرمان)، امین پورمکی (بم) و سینا برفه‌ای (شهربابک) عناوین اول تا چهارم را از آن خود کردند.

او افزود: در دور دوم مسابقات آزاد و رده بندی قهرمانی نوجوانان پسر استان کرمان نیز یاسین نظری (کرمان)، شایان فلاحتی (کرمان)، معین نزهتی (کرمان) و مهیار سالار کریمی (کرمان) به مقام‌های اول تا چهارم دست یافتند.

انتهای پیام/ب

مس کرمان قهرمان مسابقات نوجوانان و جوانان منطقه ۱۰ کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار