رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین سپاه ایلام از استقرار یک بیمارستان سیار مزین به نام حضرت فاطمه (س) بصورت تمام وقت و رایگان در خدمت زوار اربعین حسینی خبر داد.

راه اندازی اولین مرکز درمانی تخصصی در مرز مهرانعلیمحمدی رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین سپاه ایلام در گفت و گو با خبر نگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:یک بیمارستان سیار مزین به نام حضرت فاطمه (س) با ۴۰ تخت بستری و ۱۱ تخت اورژانس در بخش‌هایی عمومی، پاراکلینیکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، داندانپزشکی، جراحی و همچنین پزشک متخصص زنان و زایمان، طب اورژانس، داخلی، جراحی، ارتوپد با ۱۱۰ کادر درمانی بصورت تمام وقت و رایگان در خدمت زوار اربعین حسینی هستند.

او افزود:این بیمارستان تا امروز روزانه به طور متوسط بین سه هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ زائر را در حوزه خدمات درمانی پوشش داده است.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین سپاه ایلام ادامه داد:خدمات این بیمارستان تا چهار روز پس از اربعین در مرز مهران ادامه دارد.

او در ادامه خاطر نشان کرد:مجموعه‌های درمانی سپاه در قالب کمیته بهداشت و درمان اربعین سپاه متشکل از سپاه امیرالمؤمنین و دو استان معین کرمان و کرمانشاه از روز ۱۳ مهرماه و همزمان با شروع پیاده روی اربعین آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/با

استقرار یک بیمارستان سیار بصورت تمام وقت و رایگان در خدمت زوار اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.