ملی پوش فوتبال بانوان گفت: لیگ برتر فوتبال بانوان در سال‌های اخیر پویا شده است و به همین دلیل تشخیص نتیجه یک بازی کار دشواری است.

دباغی: لیگ فوتبال پویایی در کشورمان داریم/ سپاهان با قدرت لیگ را ادامه می دهد

هاجر دباغی ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه لیگ پویایی داریم و تشخیص نتیجه یک بازی کار دشواری است، باتوجه به نقل و انتقالاتی هم که تاکنون در تیم‌ها صورت گرفته است زمان می برد که حد و اندازه تیمی در فصل جدید تعیین شود. فردا پنجشنبه هفته دوم رقابت‌های لیگ در شهر‌های مختلف ایران برگزار می‌شود و فکر می‌کنم پنج یا ۶ بازی که بگذرد، سطح مسابقات دست بسیاری از بازیکنان می‌آید.

او تصریح کرد: این هفته تیم ما (سپاهان) به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود، هرچند در فصل ۹۸ تیم ملوان دچار تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان شده است، اما با برخی از این دختران فوتبالیست آشنا هستم. آنچه که از تیم ملوان همیشه در خاطر دارم نشان داده که بازیکنان این تیم با تمام تلاش و غیرتشان وارد زمین چمن بازی می‌شوند و عملکردشان همواره مورد تحسین همگان بوده است، این تیم بازیکنان دونده و توانمندی دارد.

شکست هفته نخست را در همان زمین بازی فراموش کردیم

دباغی افزود: تیم ما سپاهان تا شروع لیگ بانوان به مدت ۲ هفته تمرین داشت و براساس نقل و انتقالات صورت گرفته با ترکیبی از بازیکنان فصل گذشته خود و بازیکنان جدیدی که از تیم ذوب آهن به فولاد مبارکه آمده بودند وارد رقابت‌ها شد. ما هنوز شناخت کافی نسبت به هم نداشتیم و زمان نیاز بود تا بازیکنان تیم بایکدیگر هماهنگی لازم را پیدا کنند و حتی خود من به دلیل مصدومیت تا چهارشنبه قبل بازی نمی‌توانستم بازی کنم، اما زمانی که مسابقه ما با آذرخش کردستان به پایان رسید، اعضای باشگاه سپاهان این شکست را فراموش کردند و هدف ما هم این است که با قدرت لیگ را ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید: هفته‌ای پر گل برای لیگ برتر فوتسال بانوان


ملی پوش فوتبال بانوان در ادامه گفت: خوشبختانه در لیگ ۹۸ بانوان یک تیم به تنهایی تمام قدرت لیگ نیست و تیم‌های زیادی هستند که حرف برای گفتن دارند و در ترکیبشان حضور چهار یا پنج ملی پوش دیده می‌شود، امیدوارم لیگ بدون هر حاشیه‌ای به پایان برسد، تمام ما به خاطر عشق و علاقه مان فوتبال بازی می‌کنیم و فوتبال بانوان برای ما درآمد یا پول چندانی ندارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار