هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان پنجشنبه ۲۵ مهر ماه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان پنجشنبه ۲۵ مهر ماه سال جاری، ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های بوشهر، بندرانزلی، سیرجان، کردستان، اصفهان و خوزستان برگزار می‌شود. باتوجه به اینکه در هفته نخست مسابقات تیم ملوان بندرانزلی برای بازی مقابل شهرداری بم حاضر نشد، این هفته ۲ تیم شهرداری بم و ملوان اولین بازی خود را در فصل ۹۸ انجام می‌دهند.

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

پارس جنوبی بوشهر - شهرداری بم

در نخستین دیدار از هفته دوم لیگ بانوان تیم رده هفتمی پارس جنوبی به مصاف تیم رده چهارمی بم می‌رود. امتیاز پارس جنوبی بوشهر در جدول صفر است و این تیم به دلیل واگذاری نتیجه هفته نخست رقابت‌ها تا اینجا بدون امتیاز باقی مانده است و برای ارتقا جایگاه خود نیاز به سه امتیاز این بازی دارد. تیم شهرداری بم هم در هفته نخست مسابقات توانست سه امتیاز بازی با ملوان را به خاطر نیامدن این تیم کسب کند و اینک پس از یک هفته استراحت لیگ را آغاز می‌کند.

ملوان بندرانزلی - فولاد مبارکه سپاهان

در دومین دیدار هفته تیم ملوان بندرانزلی رده نهمی به مصاف تیم سپاهان رده هشتمی می‌رود. تیم ملوان که در فصل ۹۸ با ترکیب و سرمربی جدیدی کارش را آغاز کرده، در هفته نخست رقابت‌ها برای بازی با شهرداری بم به کرمان نرفت.

شهرداری سیرجان - هیات فوتبال البرز

در سومین دیدار از هفته دوم تیم رده دومی شهرداری سیرجان به مصاف تیم صدرنشین هیئت البرز می‌رود. هر ۲ تیم هفته نخست رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتند، اما هیئت البرز توانست با وجود سارا قمی ملی پوش فصل گذشته ملوان تعداد گل‌های بیشتری را در هفته نخست به ثمر رساند و در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: هفته‌ای پر گل برای لیگ برتر فوتسال بانوان


آذرخش کردستان - پالایش گاز ایلام

در چهارمین دیدار این هفته تیم رده پنجمی آذرخش کردستان با هدایت سمیه شهبازی به مصاف تیم رده سومی پالایش گاز ایلام می‌رود. هر ۲ تیم که در هفته نخست رقابت‌ها با کسب سه امتیاز مسابقه زمین بازی را ترک کردند، اینک برای تقابلی حساس رویاروی هم قرار می‌گیرند.

ذوب آهن اصفهان - همیاری آذربایجان غربی

در پنجمین دیدار هفته تیم رده دهمی ذوب آهن اصفهان و تیم رده دوازدهمی همیاری بایکدیگر بازی می‌کنند. این ۲ تیم که هفته نخست رقابت‌ها را با شکست و بدون کسب هیچ امتیازی به پایان رسانده اند، در این هفته برای کسب پیروزی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

آویسا خوزستان - زاگرس شیراز

در آخرین دیدار هفته دوم تیم رده یازدهمی آویسا خوزستان و تیم رده ششمی زاگرس شیراز مقابل یکدیگر بازی می‌کنند. فصل ۹۸ اولین تجربه حضور تیم آویسا در لیگ برتر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار