کمیل قاسمی قهرمان المپیک با حضور در روستای محروم ممبین استان خوزستان از مردم این منطقه دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روستای ممبین، با حدود ۱۰۰۰ نفر سَکَنه یکی از محرومترین و دور افتاده‌ترین روستا‌های ایران است که مردمان آن از طریق شبانی ارتزاق می‌کنند. مردم این روستا از امکانات اولیه زندگی و رفاهی محروم می‌باشند و با مشقت و سختی‌های فراوان روز را به شب می‌رسانند. این روستا در شمال غربی ایذه و هم مرز با استان چهارمحال و بختیاری واقع است.

کمیل قاسمی دارنده ۲ مدال طلا و نقره المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با حضور در روستای ممبین ضمن دلجویی و دیدار، از مشکلات معیشتی اهالی این منطقه با خبر شد و اقلامی را نیز به دانش آموزان و ساکنان روستا اهداء نمود.

دلجویی قهرمان المپیک از مردمان روستای مرحوم ممبین استان خوزستان+تصاویر


بیشتر بخوانید:گرایی: همیشه مسابقات جهانی قبل از المپیک سخت است/ برای مدال طلا به توکیو می‌روم


گفتنی است لوازم التحریر، مواد غذایی و لوازم بهداشتی از جمله اقلامی بود که کمیل قاسمی به ساکنان روستا هدیه کرد و قول داد حالا که در جریان بخشی از کمبود‌های آن‌ها قرار گرفته اقداماتی را برای برطرف کردن مشکلات ساکنان انجام دهد.

دلجویی قهرمان المپیک از مردمان روستای مرحوم ممبین استان خوزستان+تصاویر

قاسمی پس از بازدید از روستای ممبین اظهار داشت: واقعا اهالی این روستا زندگی بسیار سخت و طاقت فرسایی دارند که امکانات اولیه زندگی برای آن‌ها آرزوست و من مطمئن هستم هر کسی از نزدیک وضعیت آن‌ها را رصد کند دلش به درد خواهد آمد.

عنواندار کشتی ایران و جهان تصریح کرد: به طور حتم فارغ از وظایف انسانی و اخلاقی، مسئولین استان و کشور باید در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و طرح محرومیت‌زدایی به فکر این قشر از هموطنانمان باشد و برای برطرف کردن دغدغه‌های حداقلی این عزیزان اقدامات موثر و عاجلی را در دستور کار خود قرار دهند.

دلجویی قهرمان المپیک از مردمان روستای مرحوم ممبین استان خوزستان+تصاویر


بیشتر بخوانید:معرفی تیم‌های برتر هفته اول و دوم رقابت‌های لیگ برتر کشتی


انتهای پیام/

کمیل قاسمی در جمع اهالی روستای محروم ممبین استان خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار