سخنگوی فدراسیون کشتی به اتفاقات و حواشی پیش آمده در رقابت‌های کشتی پیشکسوتان جهان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حواشی و اتفاقات تلخی که در رقابت‌های کشتی پیشکسوتان جهان در کشور گرجستان رخ داد حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار داشت: به هر صورت پیشکسوتان در ورزش همیشه قابل احترام بوده و هستند و ما وظیفه داریم قدردان زحمات این عزیزان باشیم.


بیشتر بخوانید:بازگشت محمد بنا به تیم ملی از ۱۰ آبان ماه!


قهرمان جهان تصریح کرد: اینکه الان بخواهیم در خصوص اتفاقات و حواشی رخ داده در رقابت‌های جهانی پیشکسوتان نظری بدهیم یا تصمیمی بگیریم به نظر کار درستی نمی‌باشد چرا که منطق حکم می‌کند منتظر گزارش سرپرست تیم بمانیم بعد در فضایی کارشناسی موضوعات مختلف را بررسی کنیم تا در نهایت با آسیب شناسی نقاط ضعف، برای آینده تصمیمات اصولی گرفته شود.

رنگرز با بیان اینکه حُرمت پیشکسوتان نه تنها در کشتی بلکه همه جا باید حفظ شود تاکید کرد: در هر صورت جایگاه پیشکسوتان همیشه برای فدراسیون کشتی قابل احترام است، اما باید طوری حرکت کنیم که خدایی ناکرده باعث نشود اتفاقاتی رخ دهد که ورزش زیر سوال برود.

گفتنی است در رقابت‌های کشتی پیشکسوتان جهان حواشی بسیاری از جمله به روی سکو رفتن یک کشتی گیر ایرانی و ایستادن در کنار ورزشکار رژیم صهیونیستی، انتشار تصویری روی لباس یکی دیگر از مدال‌آوران که با استقبال برخی گروه‌های ضد نظام در خارج از کشور همراه بود، درگیری بین سرپرست و مسئول روابط عمومی کمیته پیشکسوتان و ... رخ داد که باعث شد سخنگوی فدراسیون نسبت به آن واکنش نشان دهد.


بیشتر بخوانید:ادامه حواشی در کشتی پیشکسوتان جهان/ کتک کاری در گرجستان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار