نماینده مردم زرند گفت: روز جهانی عصای سفید نشانه عزم و اراده جهانی برای تکریم و بهره مندی از توانایی‌های نابینایان است .

به مناسبت  روز جهانی نابینایان از دانش آموزان روشندل زرندی تجلیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین امیری ️نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه افراد دارایمعلولیت با وجود محدودیت از پای ننشسته اند گفت: باید ضمن فراهم کردن زمینه رشد استعداد‌های نابینایان، برای بالابردن و به روز کردن ظرفیت‌های آن‌ها در سطح کشور تلاش کرد.

️فرماندار زرند نیز در این مراسم از ایجاد بستر‌های مناسب برای معلولین و روشندلان در فضای شهرستان گفت: باید فضا‌های شهری برای استفاده معلولین و جامعه هدف بهزیستی بیش از پیش آماده و مهیا شود.

علی صادق زاده عنوان کرد: تلاش برای ارتباط مناسب و برنامه‌ریزی در آینده دو رکن اساسی و مهم موفقیت روشندلان است.

او از درصد بالای نابینایان و کم بینایان شهرستان در مقاطع تحصیلی گفت و افزود: خوشبختانه شرایطی فراهم شده است تا همه افراد دارای معلولیت بتوانند از شرایط تحصیلی در زرند استفاده نمایند.

️محمد ابراهیمی رییس اداره بهزیستی شهرستان زرند نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های نابینایان شهرستان گفت: خداوند مهربان هرگاه نعمتی از انسان می‌گیرد به ازای آن موهبات متعدد و بسیاری به افراد اعطا می‌کند که معلولین نیز از این قشر افراد جامعه می‌باشند.

️محمد ابراهیمی بابیان اینکه صفای باطن، خلوص نیت و هوشیاری مثال زدنی روشندلان ستودنی است و تاکید کرد: زندگی و بهره مندی از تمام امکانات حق طبیعی روشندلان است.

️رییس بهزیستی شهرستان زرند مشکل بیکاری واشتغال و مناسب سازی معابر را از موارد درخواستی معلولین دانست و افزود: در حال ارائه برنامه‌های و همکاری با نهاد‌های مربوطه برای مناسب سازی معابر می‌باشیم.
او به فعالیت‌های اداره بهزیستی در این خصوص اشاره کرد و گفت: بهزیستی با تعامل و همکاری خیرین و سایر دستگاه‌های اجرایی، تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مطلوب و پسندیده‌تر به وجود مددجویان تحت پوشش خود بکار گیرد.

در این مراسم از چندین دانش آموز، معلول و روشن دل با اهدا گل در مدرسه دخترانه شهید کارآمد زرند تجلیل شد.

انتهای پیام/س

تجلیل از دانش آموزان روشندل زرندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار