ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: هفتمین المپیاد ورزشی محلات آبان و آذر ماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی با نماد کاراکال آبان و آذر امسال در استان یزد برگزار می‌شود.

او افزود: این المپیاد در ۳۲ رشته ورزشی ویژه آقایان و ۳۱ رشته ویژه بانوان در استان یزد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد‌های ورزشی را مشارکت مردم نهادینه کردن ورزش در بین عموم شهروندان به ویژه در بین بانوان است.

او ادامه داد: در این المپیاد یکصد و ۶۷ رویداد ورزشی برگزار می‌شود و در مجموع هزار و ۱۳۲ مدال و ۱۰۵ تندیس ویژه رشته‌های برگزیده تیمی در نظر گرفته شده که پس از پایان هر مسابقه توزیع می‌شود.

ملازینلی گفت: در سال گذشته حدود شش هزار نفر در ۲۰ رشته در این المپیاد شرکت کرده اند و پیش بینی می‌شود امسال حدود ده هزار نفر در ۳۲ رشته در این المپیاد شرکت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: افتتاحیه این المپیاد نهم آبان ماه در ورزشگاه شهید نصیری و اختتامیه آن همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی محلات  در یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار