مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۳ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۳ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق باغ ها و ادوات کشاورزی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع سرقت ادوات کشاورزی از باغات و مزارع روستا‌های شهرستان ساری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی فرح آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بوده است شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهم در حین سرقت دستگیر و در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در ساری طی یک ماه گذشته اعتراف کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت:به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان و مقابله با اخلالگران و هنجارشکنان نظم و امنیت عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و مرکبات در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری ۱۰ معتاد متجاهر و پرخطر در ادامه این عملیات خبرداد و گفت:این افرادپس از تشکیل پرونده برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: توقیف یک خودروی پراید، ۳ دستگاه موتور سیکلت و دستگیری ۲۵ مجلوب متواری و تحت تعقیب از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۴ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفرپور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.