مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۶ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۲ کیلو تریاک در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی شد و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

جاعل و کلاهبردار فراری در سوادکوه به دام افتاد

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی کسب خبری مینی بر فعالیت فردی در حوزه جعل اسناد و مدارک و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی از استان‌های جنوب غرب، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم شناسایی شد و با هماهنگی قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶۳ عدد مهر ادارات مختلف و چندین کارت اعتباری همراه اول و ایرانسل، ابزار آلات شرارت کشف شد.

او با بیان اینکه متهم که از افراد سابقه دار در حوزه جعل و کلاهبرداری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.