وزیر نیرو از مرز بین المللی مهران بازدید کرد.

بازدید وزیر نیرو از مرز بین المللی مهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اردکانی امروز از مرز بین المللی مهران بازدید کرد.

وزیر نیرو بعد از افتتاح طرح های آبرسانی در سفر امروز به استان ایلام به منظور بازدید نزدیک از خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی وارد مرز بین المللی مهران شد.

اردکانیان در سفر به مرز بین المللی مهران  از نزدیک خدمات شرکت های خدمت رسان به زوار اربعین تحت نظر وزارت نیرو را بازدید کرد.

او با تاکید بر تامین آب آشامیدنی سالم در بین زوار اربعین در مرز بین المللی مهران گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در زمینه تامین آب آشامیدنی در این مرز نداریم.

وزیر نیرو با اشاره ظرفیت ۵۵ میلیون لیتر آب در پنج مرز مهران، شلمچه، چذابه، خسروی و میرجاوه برای تردد زوار فراهم شده است، یادآورشد: در این مناطق مرزی قرارگاه آب برای تامین آب زوار مستقر شده است.

اردکانیان اضافه کرد: روزانه ۱۵۰ تانکر با ۷۰۰ سرویس کار آبرسانی در مرزهای محل تردد زوار را انجان می دهند.

او با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه آلودگی از آب های توزیع شده در مرزهای کشور مشاهده و گزارش نشده است، بیان کرد: وزارت نیرو علاوه بر خدمات رسانی به زوار داخل کشور، در حث تامین آب با همکاری کشور عراق نیز خدمات مختلفی را ارائه کرده است.

وزیر نیرو عنوان کرد: بیش از ۴۰ اکیب مهندسی با ۸۰ نفر در خاک عراق و ۸۰۰ نفر در مرزهای کشور در مجموعه وزارت نیروی به زائران خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام/ د

حضور وزیر نیرو در مرز مهران

برچسب ها: وزارت نیرو ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.