فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در یکی از محله‌های شهر و تیراندازی در یکی از شهرستان های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در جاده قدیم (خیابان نرگس شمالی) بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او گفت : با حضور ماموران کلانتری ظفر در محل مشخص شد که ۳ نفر به هویت معلوم با یک دستگاه خودرو پراید با حضور در درب منزل یکی از شهروندان ضمن تیراندازی با اسلحه پران و تخریب درب منزل و قبل از حضور ماموران متواری می‌شوند.

 براری افزود: در این راستا ماموران کلانتری ظفر با استفاده از شگرد‌های پلیسی توانستند محل اختفای متهمان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۳ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سلیم سلیمی فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب افزود: به دنبال وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: با حضور ماموران در محل مشخص شد مردی ۶۰ ساله در منزل شخصی خود به قتل رسیده و قاتل نیز متواری شده است.

سلیمی گفت: ماموران پلیس اسلام آبادغرب توانست به سرعت و در عرض حدود یک ساعت پس از وقوع جنایت، قاتل را که جوانی ۱۷ ساله بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب افزود: در بازجویی‌های انجام شده، قاتل انگیزه‌اش را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

او گفت: متهم پس از بازسازی صحنه قتل جهت ادامه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

وقوع تیراندازی در جاده قدیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.