مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول گفت: ایمنی دانش آموزان و ایمنی سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزی همواره مورد توجه قرار گرفته است.

توجه بر ایمنی دانش آموزان امری ضروری است

زمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: ایمنی دانش آموزان و همچنین ایمنی سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان همواره برای ما پر اهمیت بوده است و بدین جهت با کارشناسی‌های گسترده‌ای این موضوع رسیدگی می‌شود.

او ادامه داد: ما در شهرستان چرداول بیش از ۷ هزار دانش‌آموز داریم که به طور متوسط هر دانش‌آموز روزانه ۱۵ کیلومتر از خانه تا مدرسه و ۱۵ کیلومتر از مدرسه به سمت خانه در راه است که این آمار بیش از چند برابر متوسط کشوری است.

زمانی مطرح کرد: بسیاری از مخاطرات دانش آموزان و آسیب‌های موجود در مسیر خانه تا مدرسه اتفاق می‌افتد که باید نسبت به آن حساس بود.

او بیان کرد: از منظر ما سرویس مدرسه بخشی از مدرسه است، زیرا فرایند یادگیری و یاددهی باید از درب خانه و حرکت دانش آموزان شروع شود لذا بر این اساس حساسیت ما در این موضوع بسیار زیاد بوده و به جد به دنبال برنامه‌ریزی برای آن هستیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول اظهار کرد:خوشبختانه آموزش و پرورش هر سال نسبت به سال‌های گذشته در بحث ساماندهی سرویس مدارس یک گام رو به جلوتر برداشته است.

انتهای پیام/ ن

ضرورت توجه بر ایمنی دانش آموزان در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.