مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در نیمه امسال بیش از ۳۶ میلیون متر مکعب آب برای شرب شهروندان زنجانی در ۲۱ شهر استان تولید کرده است.

تولید ۳۶ میلیون متر مکعب آب برای شرب شهر‌های استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان تولید آب جهت شرب شهروندان در نیمه نخست سال گذشته بیش از ۳۸ میلیون متر مکعب بوده است که امسال ۵.۹ درصد کاهش یافته است.

او افزود: زمان کاهش حوادث آب در شهر‌های استان زنجان در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش ۱۵ درصدی از ۱۱۵ دقیقه در هر حادثه به ۹۷ دقیقه رسیده است.

جزء قاسمی گفت: تعداد حوادث آب از ۹۵۶ فقره در سال گذشته به ۸۰۳ فقره در شهر‌های استان کاهش یافته است که با کاهش حوادث آب، میزان هدر رفت آب نیز کاهش یافته و خدمات بصورت پایدارتری به شهروندان ارائه می‌شود.

او بیان داشت: متوسط تعداد حوادث شبکه توزیع آب در هر روز در استان زنجان ۲۶ مورد بوده است که این تعداد نسبت به ۶ ماهه سال گذشته بیش از ۱۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

این مسئول با اشاره به کاهش مصرف آب شرب در شهر‌های استان زنجان گفت: شهروندان در استان زنجان با همراهی خوبی که با شرکت آب و فاضلاب داشتند حدود یک درصد مصرف خود را نسبت به ۶ ماهه سال قبل کاهش داده اند.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امسال نیز جزو معدود استان‌هایی بود که توانست تابستان را بدون بحران و قطعی برنامه ریزی شده آب پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/ن



کاهش تعداد حوادث آب در استان زنجان

برچسب ها: آب و هوا ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.