رئیس کمیسیون حقوقی قضایی گفت: کارگروه بررسی لایحه شفافیت امروز اولین جلسه خود را تشکیل می‌دهد.

اولین جلسه کارگروه بررسی لایحه شفافیت امروز تشکیل می‌شود/ ارائه گزارش به کمیسیون مشترک بعد از اربعینالهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک بررسی لایحه شفافیت در مجلس، گفت: این کمیسیون یک کارگروه ویژه با حضور پورمختار و محمود صادقی به همراه چهار نفر دیگر از نمایندگان برای بررسی این لایحه تشکیل داده که امروز اولین جلسه خود را برگزار خواهند کرد.

او ادامه داد: کمیسیون مشترک بررسی لایحه شفافیت که متشکل از کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، اجتماعی، اقتصادی، امور داخلی کشور و شوراها، فرهنگی و حقوقی و قضایی است این کارگروه را تشکیل داده تا بعد از اربعین این لایحه را بررسی کرده و گزارش خود را به کمیسیون مشترک ارائه کنند.

ملکشاهی تأکید کرد: همچنین این کمیسیون طی انتخاباتی بنده را به عنوان رئیس، محمدعلی پورمختار و محمود صادقی را به عنوان نواب رئیس انتخاب کرده است.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اظهار کرد: لایحه شفافیت که از سوی دولت به مجلس ارائه شده بسیار کلی بوده و امور اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، سیاسی خبری و... را شامل می‌شود که کلیات این لایحه در اولین جلسه کمیسیون مشترک تصویب شد.

او با اشاره به تصویب یک فوریت طرح شفافیت نمایندگان هم در مجلس گفت: درباره ادغام آن طرح با لایحه شفافیت در کمیسیون مشترک در حال بررسی هستیم و در صورت تأیید این کار انجام خواهد شد.

آقایان فتحی، ملکشاهی، نوروزی، ابوترابی، پورمختار و کمالی پور اعضای کمیسیون مشترک بررسی لایحه شفافیت در مجلس هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار