جلسه پیگیری مصوبات استانداری در خصوص ایجاد مراکز موسسه اسکان بشر ملل متحد در راستای حمایت‌های روانی-اجتماعی افراد در مناطق زلزله زده برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلسه پیگیری مصوبات استانداری در خصوص ایجاد مراکز موسسه اسکان بشر ملل متحد در راستای حمایت‌های روانی-اجتماعی افراد در مناطق زلزله زده در خصوص بررسی احداث دو ساختمان در مناطق زلزله زده به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و بازتوانی اجتماعی افراد با همکاری بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد مسکن برگزار شد.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : راه اندازی مراکز مشاوره‌ای برای بازتوانی اجتماعی افراد به عنوان یک اقدام سازنده می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق زلزله زده استان داشته باشد و بهزیستی نیز در این راستا به وظایف خود عمل خواهد کرد.

او گفت : متخصصان روانشناس معرفی شده از سوی بهزیستی با آموزش دوره‌های مختلف در مراکز مذکور به منظور حمایت‌های روانی-اجتماعی از افراد مشغول به کار خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: باید با انجام نیازسنجی‌های لازم در مناطق زلزله زده خدمات ارائه شده را احصاء کنیم و اقدامات لازم در خصوص دیگر نیازمندی‌های موجود صورت پذیرد.

او گفت: از سوی بنیاد مسکن زمین مورد نیاز مراکز مذکور تهیه می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی نیز در راستای ارائه خدمات درمانی با بهزیستی همکاری خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد مراکز موسسه اسکان بشر ملل متحد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.