باند قاچاقچیان درختان "بید خودرو" در شهرستان رستم شناسایی و متلاشی شدند.

دستگیری قاچاقچیان درختان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بها الدین سادات رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رستم از دستگیری باند سه نفره قطع و قاچاق چوب درختان جنگلی بید خودرو در این شهرستان خبر داد و افزود: این متخلفان با استفاده از تاریکی شب و به دور ازچشم روستائیان در یکی از رودخانه‌های روستای میدجان این شهرستان اقدام به قطع درختان بید خودرو حاشیه رودخانه می‌کردند که با هوشیاری نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

او با اشاره به توقیف و پاکسازی منطقه از ادوات جرم اظهار داشت: در این عملیات دو دستگاه خودرو سواری توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.

سادات افزود: بر طبق ماده ۴۸ قانون حفاظت و بهره‌برداری جنگل، حمل چوب و هیزم و زغال حاصل از درختان جنگلی در تمام نقاط کشور ممنوع و مرتکبین برابر قانون مجازات خواهند شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رستم از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به سامانه ١٥٠٤یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

دستگیری قاچاقچیان چوب در شهرستان رستم 

برچسب ها: منابع طبیعی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار