فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: به دنبال تمهیداتی برای افزایش ناوگان حمل و نقل ریلی در راستای بازگشت آسان زائران اربعین به استان‌های خود هستیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کوروش مودت فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر ، ضمن اشاره به استقرار اتوبوس‌های برون شهری برای انتقال زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه به عمق کشور گفت: برای انتقال زائران و تامین ناوگان عمومی برای تردد هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

او افزود: تاکنون بیش از ۸۵۰ هزار زائر اربعین از مرز شلمچه تردد کرده اند که این تردد همچنان ادامه دارد، ارائه خدمات به زائران اربعینی در مرز شلمچه تا بازگشت تمامی آنان ادامه دارد و موکب ها نیز حداقل تا چهار روز پس از اربعین به زائران خدمات رسانی می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهرادامه داد: امکانات دستگاه های اجرایی شهرستان خرمشهر برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، تمامی امکانات درمانی، بهداشتی و امداد رسانی منطقه در اختیار ستاد اربعین قرار دارد.

مودت گفت:در حال حاضر شاهد بازگشت زائران اربعین به کشور هستیم اما طبق روال سال های گذشته موج اصلی بازگشت پس از اربعین آغاز می شود.

انتهای پیام/ د

افزایش ناوگان ریلی برای زوار اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.