معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: تامین اتوبوس برای تمام زائران کار بسیار مشکلی است و جاده‌ها کشش لازم را ندارند.

تامین اتوبوس برای تمام زائران کار بسیار مشکلی استبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار محسن فتحی زاده، جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، گفت: امسال جریان عبور از مرز نسبت به سال گذشته خیلی سریع‌تر آغاز شد و در روز‌های پنج شنبه و جمعه گذشته اوج تردد در مرز‌ها بود، همچنین امروز شاهد حرکت روان زائران چه در جاده‌های منتهی به مرز‌ها و چه در پایانه‌ها هستیم.

او افزود: این روز‌ها با توجه به وضعیت موجود و هماهنگی‌هایی که در آن سوی مرز عزیزان عراقی انجام می‌دهند، مشکلات آن سوی مرز نیز تا حد زیادی کم شده و تامین وسیله نقلیه برای انتقال زائرانی که از مرز عبور می‌کنند و به آن سوی مرز می‌روند، در حال انجام است.

سردار فتحی زاده تاکید کرد: در مسیر رفت اکثر روز‌ها تردد‌ها به صورت روان بود و زائران در بین روز‌های مختلف از مرز‌ها عبور کردند. در بازگشت هم امیدواریم زائران بازگشت خود را در بین روز‌های مختلف تقسیم کنند و نخواهند در یک روز به یکباره برگردند، چون تامین این تعداد اتوبوس برای تمام زائران کار بسیار مشکلی است و جاده‌ها کشش لازم را ندارند.


بیشتر بخوانید: دولت و ملت عراق از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند


جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی تصریح کرد: رانندگان با صبر و حوصله و با استراحت کافی پشت فرمان بنشینند مخصوصا در مسیر برگشت که خستگی بیشتری از راهپیمایی ممکن است بر تن شان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار