فرمانده مرزبانی کشور گفت: تاکنون هیچ گزارشی مینی بر ناامنی در مرز‌ها دریافت نکردیم و تمامی مرز‌ها کاملا تحت مدیریت هستند.

تاکنون هیچ گزارشی مینی بر ناامنی در مرزها دریافت نکردیمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در مرز‌های شمال، شرق، مرز‌های بازرگان، بیله سوار، آستارا، دوغارون و میرجاوه در حوزه نیروی انتظامی در سطح کشور انجام شده است؛ همچنین تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ناامنی در مرزها دریافت نکردیم و تمامی مرز‌ها کاملا تحت مدیریت هستند.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: هماهنگی‌هایی در مرز خسروی، در داخل کشور و همچنین با کشور عراق داشتیم و طی جلساتی با رده‌های مرتبط در عراق مانند پایانه‌ها، گمرک، گذرنامه، مرزبانی، پلیس و نیرو‌های حشدالشعبی که امنیت و ترابری را در حوزه اربعین بر عهده دارند، هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم.

سردار رضایی با بیان اینکه میزان بازگشت زائران از مرز مهران نسبت به مرز‌های دیگر بیشتر است، گفت: صبح امروز برخی از زائران با مشکلاتی اعم از گذرنامه در عراق مواجه بودند، اما انجام هماهنگی‌ها، گیت‌های گذرنامه عراق نیز دو طرفه شد و برای تمامی زوار در مسیر رفت و برگشت تسهیلات فراهم شده است.

او درباره رفع مشکلات زائران در پایانه‌ها و پارکینگ‌های مرزی اظهار کرد: اتوبوس‌ها قبل از پایانه‌های مرزی زوار برای حرکت به پایانه پیاده می‌کردند و به دلیل اینکه هوا گرم و خدمات‌رسانی مشکل بود، طی هماهنگی‌هایی مقرر شد تا دستگاه‌های مرتبط ، به مناطق مذکور تانکر‌های آب بفرستند که تاکنون بیش از ۱۰ دستگاه تانکر آب اعزام و خوشبختانه مشکلات برطرف شد.


بیشتر بخوانید: هزینه رومینگ اینترنت ۱۸۰ هزار تومان است


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار