دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: در تمام شهر‌های مرزی، تمام مساجد و سالن‌های ورزشی را برای اسکان زائران تجهیز کرده‌ایم.

مساجد و سالن‌های ورزشی را برای اسکان زائران تجهیز کرده ایمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد محمدی فر، دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: روز گذشته حدود ۴۴۰ هزار نفر از مرز‌ها تردد داشتند، اما با وجود این حجم بالای جمعیت، خوشبختانه تردد از مرز‌ها در حال انجام است و مشکل جدی در مرز‌ها گزارش نشده است.

او یادآور شد: مرز خسروی همان طور که در گزارش‌های قبلی اشاره شد، تا ساعت ۲ بعدازظهر امکان تردد دارد و به جز این مرز، باقی مرز‌ها به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: برای عزیزانی که به مرز‌ها می‌رسند در تمام شهر‌های مرزی، امکانات مورد نیاز را داریم و تمام مساجد و سالن‌های ورزشی را برای اسکان زائران تجهیز کرده‌ایم، همچنین در این مسیر و شهر‌های مرزی، موکب‌هایی را قرار داده ایم تا امکان اسکان را برای زائران فراهم کنند و پذیرایی از زائران تا زمانی که از مرز خارج شوند، انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید: دولت و ملت عراق از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند


سردار محمدی فر گفت: خدمات دهی در مرز خسروی با توجه به اینکه مرز بعد از ساعت ۱۴ تعطیل است، بیشتر است. برای آنکه زائران بتوانند از زمان حداکثر بهره را ببرند، لازم است که برنامه زمان بندی مسافرتشان را به نحوی انجام دهند که بتوانند در ساعات مناسب از مرز خارج شوند و به زیارت شان برسند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار