فرنگی کاران گیلانی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشتی جهان طلایی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نقی هدایتی، رئیس هیات کشتی استان گیلان گفت: در جریان مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان که در تفلیس گرجستان برگزار شد، کشتی گیران گیلانی ۲ مدال طلا کسب کردند.

او با اشاره به عملکرد نمایندگان گیلان در این مسابقات افزود: رضا علی اصغری از استان گیلان، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با غلبه برابر همه رقبای خود موفق به کسب مدال طلا شد.

رئیس هیات کشتی گیلان اظهار داشت: همچنین علیرضا رسولی مقدم دیگر کشتی گیر پیشکسوت گیلانی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم توانست برابر همه حریفان خود به برتری برسد تا با کسب مدال طلا، مقام قهرمانی جهان را در این وزن به خود اختصاص داد.

هدایتی با بیان اینکه تیم اعزامی ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد، گفت: در پایان این رقابت‌ها نیز تیم ملی کشتی فرنگی پیشکسوتان ایران با تصاحب ۹ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۶ مدال برنز و مجموع ۳۵۷ امتیاز عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

او تصریح کرد: در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی پیشکسوتان جهان، برترین کشتی گیران این رده سنی از کشور‌های مختلف حضور داشتند که در ۵ گروه سنی پیشکسوتان در کشور گرجستان با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ع

نمایندگان گیلان در رقابت‌های کشتی پیشکسوتان جهان طلایی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.