تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و استرالیا در دوحه قطر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی باید فردا (دوشنبه) با هدایت حمید استیلی به مصاف تیم استرالیا برود که هدایت این تیم برعهده گرهام آرنولد است. او که سرمربی تیم بزرگسالان هم است، هدایت امید‌های این کشور هم برعهده دارد.

آرنولد که از سال ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی ۲ تیم انتخاب شد، در سال ۱۹۹۷ هم مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دقایقی بازی کرد و اکنون امیدوار است تا مقابل تیم امید ایران بتواند به پیروزی برسد.

آرنولد در دوران مربیگری در رده باشگاهی افتخارات زیادی بدست آورده و امیداور است تا در رده ملی نیز افتخاراتی کسب کند.


بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه آنالیز تیم ملی فوتبال امید


از سویی دیگر سرمربی تیم ملی امید ایران حمید استیلی است. او که پس از زلاتکو کرانچار و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید ایران انتخاب شد، در بازی با استرالیا نیز حضور داشت و عملکرد خوبی نیز ارائه داد. این مربی چندی پیش مقابل شهر خودرو به تساوی یک بر یک رسید و تلاش می‌کند تا مقابل استرالیا به برتری برسد.

از ستاره‌های تیم امید می‌تواند به معراج اسماعیلى، عارف آغاسى، عارف غلامى، محمد خرم الحسینى، رضا شکارى، یونس دلفى، امیر روستایى، رضا جبیره، محمدرضا آزادى، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، سینا زامهران و ... اشاره کرد.

ایران با حضور حمید استیلى و رضا شاهرودى روى نیمکت درحالی برابر استرالیا قرار مى گیرد تا خاطرات بازى تاریخى ملبورن در مرحله مقدماتى جام جهانى ١٩٩٨ با گذشت ٢٢ سال زنده شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار