شاگردان حمید استیلی برای برگزاری اردو و بازی دوستانه با استرالیا، امشب (جمعه) راهی قطر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه فرهاد مجیدی از هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران کناره گیری کرد، حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد و تیمش عصر امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی مقابل شهر خودرو به تساوی یک بر یک رسید.

تک گل شاگردان حمید استیلی را یونس دلفی در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند. استیلی که سابقه مربیگری در تیم‌های پرسپولیس و راه آهن را دارد، پیش از این به عنوان مدیر تیم ملی فعالیت می‌کرد و کنار کرانچار و مجیدی حضور داشت، اما از این پس قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت کند.


بیشتر بخوانید: شاگردان گل محمدی و استیلی به تساوی رضایت دادند


طبق آخرین هماهنگی‌های صورت گرفته برای اردوی آماده سازی تیم امید، قطری‌ها میزبان اردوی تیم المپیک استرالیا هستند و از همین رو پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با این تیم نیز به فدراسیون فوتبال ایران ارائه شده و قرار است یوز‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ایران) امشب (جمعه) راهی دوحه قطر شوند تا بازی دوستانه‌ای با استرالیا برگزار کنند.

در پایان گفتنی است، ملی پوشان امید ایران در گروه سوم مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ با تیم‌های مدعی ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه شده اند و کار بسیار سختی برای شکستن طلسم ۴۴ ساله صعود به المپیک و حضور در توکیو دارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار