مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در "سمیرم

سرهنگ" حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله کالای خارجی قاچاق از جنوب کشور توسط ۲ دستگاه کامیون به اصفهان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم به همراه ماموران اداره اطلاعات استان وارد عمل شده و حین کنترل محور اصفهان _ تهران موفق شدند خودرو‌های مذکور را شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رانندگان خودرو دارای بارنامه با موضوع اثاثیه منزل بودند اظهار داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده یک هزار ۵۸۴ جفت کفش خارجی فاقد اسناد و مدارک گمرکی از زیر بار کامیون‌ها کشف شد.

سرهنگ ترکیان، ارزش محموله کالای قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و عنوان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و رانندگان هر دو دستگاه خودرو جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 

عملیات هوشمندانه پلیس "گلپایگان" سارقان مسلح را در سرقت از بانک ناکام گذاشت

سرهنگ" علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در تشریح این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت مشکوک ۲ فرد غیر بومی در یکی از مناطق این شهرستان مطلع و بلافاصله تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

او افزود: با بررسی‌های علمی و پلیسی ویژه مشخص شد این افراد دارای سابقه سرقت مسلحانه و آدم ربایی بوده و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان مشهد هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ادامه داد: بررسی‌ها حاکی از آن بود که متهمان قصد داشتند به صورت مسلحانه یکی از بانک‌های شهرستان را مورد سرقت قرار دهند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً هوشمندانه و اقدام پیش دستانه مخفیگاه آنان را مورد محاصره قرار دادند.

سرهنگ سبحانی، گفت: در این عملیات موفقیت آمیز هر ۲ متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان انواع سلاح سرد و گرم به همراه تیر‌های جنگی، لوازم تغییر چهره، گوشی تلفن همراه هوشمند و سیم کارت‌های مربوطه، انواع تجهیزات دفاع شخصی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با بیان اینکه متهمان جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند عنوان داشت:به لطف خداوند و همت و تلاش ماموران سخت کوش این فرماندهی از وقوع یک سرقت مسلحانه جلوگیری به عمل آمد و خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا یک بار دیگر امنیت و آرامش را به مردم هدیه کنیم.

 

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به ۱۵۴ حادثه دیده

محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در طول هفته گذشته، پوشش امدادی ۷۲ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۱۵۴ حادثه دیده کردند.

او در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در این مدت اشاره و خاطرنشان کرد: در بازه زمانی سیزدهم لغایت نوزدهم مهرماه ۹۸، ۳۱ حادثه جاده‌ای، ۱۶ حادثه شهری، ۲۰ مورد خدمات حضوری، ۳ حادثه صنعتی و کارگاهی و ۲ حادثه کوهستان توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در طول این مدت ۴ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۲۱۴ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۸۰ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده مشارکت داشته اند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.