استاندار خراسان رضوی از موسسه فرهنگی هنری خردسرای فردوسی و موزه و «مرکز مفاخر و پیشکسوتان» دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کرد.

بازدید استاندار خراسان رضوی از خردسرای فردوسی و موزه دانشگاه فردوسیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا رزم‌حسینی در بازدید از موسسه فرهنگی هنری خردسرای فردوسی اظهار کرد: لازمه پیشرفت هر کشوری سرمایه مادی و معنوی آن بوده و بزرگترین سرمایه معنوی ایران هم در منطقه خاورمیانه و عالم شیعه، بارگاه مطهر امام رضا (ع) است.
او با اشاره به بازدید از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال‌ها قبل در قالب دست خطی، بر لزوم ساماندهی آرامگاه فردوسی تاکید کردند اما این مهم هیچ کجا ترویج نشده است و مطمئن هستم بسیاری از افراد آن را ندیده اند.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تبدیل «آرامگاه» فردوسی به «گلستان» اظهار کرد: این سرمایه اجتماعی و معنوی می تواند همگان را به خود جذب کند، از طرفی خراسان رضوی و ظرفیت های عظیمش را باید بیش از گذشته معرفی کنیم.
رزم حسینی با بیان اینکه خراسان رضوی ادیبان بسیاری نظیر فردوسی، خیام و عطار را در خود جای داده است، ادامه داد: خراسان رضوی ظرفیت های بزرگی داشته و لیاقت دارد به الگوی مدیریتی کشور تبدیل شود.
 استاندار خراسان رضوی در ادامه بازدید های خود از موزه و مرکز مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه فردوسی بازدید به عمل آورد.

 

انتهای پیام//م.ه

 

خراسان رضوی ظرفیت های فرهنگی بزرگی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.