مهم‌ترین حوادث امروز بیستم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیستم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

یک کشته و یک مصدوم در واژگونی ال ۹۰

سرهنگ حسین پورقیصری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در محور دوراهی "کمیتک به آورگان"، مأموران پاسگاه پلیس راه "دامنه" بلافاصله در محل حاضر شدند.

اوافزود: در این حادثه سرنشین خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده آن که مجروح شده بود به بیمارستانی در شهرستان چادگان منتقل شد.
وی افزود: علت وقوع این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.
 

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در سمیرم

فرمانده انتظامی سمیرم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در بازرسی از منزلی مسکونی این مقدار تریاک را که ماهرانه در خودروی پارک شده جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ سهراب قرقانی افزود: این قاچاقچی قصد داشت این مقدار تریاک را به منطقه دیگری منتقل کند که درعملیات هوشمندانه پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع شده است.
 
 

کامیون در آتش سوخت، راننده نجات یافت

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بادرود گفت: در این حادثه که ساعتی پیش رخ داد، این کامیون بر اثر ترکیدگی لاستیگ واژگون و دچار حریق شد.

حسین موذنی افزود: با تلاش ماموران آتش نشانی از ایستگاه‌های آتش نشانی شهر‌های بادرود و اردستان از گستردگی آتش جلوگیری و حریق مهار شد.

او گفت: به راننده کامیون آسیبی نرسیده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.