فرمانده نیروی انتظامی گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین در مرزها بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

نیروی انتظامی خدمت گذار زائرین حسینیسردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور  در بازدید از پایانه مرزی میرجاوه  و روند ارائه خدمات به زوار حسینی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مردم سیستان و بلوچستان مردمی میهمان نواز و مهربانند و در بازدید که داشتیم به واقع با تمام انرژی و استفاده از ظرفیت‌های موجود میزباینی زائرین حسینی، مردم شریف کشور دوست و همسایه پاکستان را انجام میدادند که این حضور در صحنه مردم استان چه در مرز و چه در موکب‌های که در مسیر‌ها دارند مثال زدنی و جای تقدیر دارد.

سردار حسین اشتری با اشاره به وضعیت کنونی مرز‌های کشور افزود:مرز‌ها از امنیت و نظم خیلی خوب برخوردار است وخدمت رسانی به تمامی زائرین حسینی به بهترین شکل ممکن در حال انجام است وما در صدد هستیم تا فعالیت‌ها بیش از پیش بهتر و شایسه زوار باشد که البته باید جهت ارتقای سطح خدمت رسانی تسهیلات و زیر ساخت‌ها افزایش یابد و تمام هدف و تلاش ما بر این است تا زائرین بسلامت به مقصد مقدس برسند و به سلامت به میهن خود بازگردند.


بیشتر بخوانید:وضعیت امنیت در مرز‌های کشور مطلوب است / ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به مرز


او ادامه داد:مشکلاتی که تاکنون مواجه بودیم کمبود وسیله نقلیه در عراق و افزایش قیمت‌های ترددات بوده که با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته این مشکل تا حدی مرتفع شده ودر حال بهبود یافتن است.

او در خصوص عبور زائرین نیز از مرز‌های کشور به سمت کربلای معلا خاطر نشان کرد:بیش از۲ میلیون ۷۰۰ هزار نفر ایرانی از مرز‌های ایران مشرف شدن به سمت کربلا و تا کنون حدود ۶۰۰ هزار نفر به کشور بازگشتند.

فرمانده ناجا ضمن تقدیر از از زحمات و تلاش های شبانه روز مرزداران استان سیستان وبلوچستان در ماموریت بررگ اربعین گفت: مرزداران و مرزنشینان در کنارهم با همبستگی دینی و اجتماعی پذیرای زائران هستند و امیدوارم این تلاش ها مورد رضایدخداوند متعال قرار گیرد.

سردار اشتری با اشاره به همکاری خوب مردم با پلیس و سایر دستگاه‌های اجرای از مردم خواست: زائرین در مراجعه هایشان یا باید گذر نامه داشته باشند یا برگ تردد اربعین  و توجه داشته باشند که با هیچ مجوز دیگری امکان تردد از مرز‌ها مقدور نیست.

انتهای پیام/ع

سردار اشتری در مرز میرجاوه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار