هدف‌گذاری نامعقول اپل برای عرضه مودم 5G انحصاری خود

منابع آگاه از وضعیت فعلی اپل اعلام کرده‌اند که تاریخ اعلام شده برای عرضه مودم 5G انحصاری این شرکت کمی نامعقول به نظر می‌رسد.

هدف‌گذاری نامعقول اپل برای عرضه مودم 5G انحصاری خودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون چند سال می‌شود که اپل در حال توسعه مودم 5G انحصاری خود است. اما پس از خرید تجارت مودم گوشی‌های هوشمند اینتل در ماه جولای، این شرکت اعلام کرد که در سال‌های آتی تراشه خود را بر اساس اهدافی که مشخص کرده عرضه خواهد کرد.

عرضه در ۲۰۲۳، یک هدف گذاری سالیانه معقول برای اپل

افرادی که با برنامه‌های اپل آشنا هستند فاش کرده‌اند که این شرکت در حال تلاش بسیار زیاد برای عرضه اولین تراشه مودم 5G انحصاری خود در سری آینده آیفون‌های ساخته شده در سال ۲۰۲۲ هستند. احتمالا گوشی‌هایی که در آن سال رونمایی می‌شود آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو نام خواهند داشت.

این جدول زمانی در حقیقت کمابیش با گزارش منتشر شده توسط یکی از خبرگزاری‌ها تنها یک روز پس از اعلام خریده شدن تجارت مودم اینتل توسط اپل مطابقت دارد. در آن زمان، شرکت مبتنی بر Silicon Valley قصد داشت مودم 5G نسل اول خود را درون سری 2021 iPad Pro که قرار است در اکتبر همان سال عرضه شود، استفاده کند. این به دنبال ادغام تراشه نسل دوم آن در حدود یازده ماه بعد در سری آیفون ۲۰۲۲ خواهد بود. با این حال، این گروه از مردم معتقدند که جدول زمانی فعلی می‌تواند کمی بیش از حد به شرکت فشار بیاورد.

هدف‌گذاری نامعقول اپل برای عرضه مودم 5G انحصاری خود


بیشتر بخوانید: تلفیق واقعیت و جهان مجازی در عینک‌های هوشمند اپل


اگرچه مطمئناً طراحی تراشه و شروع به تولید آن در برنامه زمانی پیشنهادی ممکن است، اما منابعی که با برنامه‌های اپل آشنا هستند اعتراف کرده‌اند که یک پروسه طولانی مدت برای صدور گواهینامه و آزمایش‌های مربوطه لازم است در نتیجه سال ۲۰۲۳ یک هدف بسیار واقعی‌تر به نظر می‌رسد. این مسئله بدین دلیل است که مودم جدید باید از طیف وسیعی از تست‌های بهینه‌سازی شبکه عبور کند که از سازگاری آن با شبکه‌های جهانی 5G اطمینان حاصل شود و همچنین این قطعه استاندارد‌های مورد نیاز مورد علاقه FCC را برآورده می‌کند.

عامل مهم دیگر برای این مسئله، عدم تجربه اپل در ارائه مودم گوشی‌های هوشمند است. منابع موجود در این شرکت معتقدند که برخی از افراد، عملیات مورد نیاز برای این کار را کاملاً درک نمی‌کنند، از این رو هدف‌گذاری زمانی بیش از حد تهاجمی است. همچنین لازم به ذکر است که اپل قبلاً عرضه این تراشه را دو بار به تعویق انداخته است.

انتهای پیام/

اپل و هدف‌گذاری عجیب آن

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار