مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره وضعیت و شرایط سرخ های پایتخت توضیحاتی داد.

محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای ادامه رقابت های  لیگ برتر بیان کرد: وضعیت پرسپولیس نگران کننده نیست و خداراشکر همه چیزخوب است و بازیکنان خیلی خوبی داریم و به دنبال راه حلی برای گلزنی هستیم.

او افزود: از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداریم و به دنبال راهی هستیم که گره گلزنی را باز کنیم. تیم منسجم و خوبی داریم. البته انتظار داریم کمیته انضباطی و کمیته فوتسال عدالت را رعایت کنند و بازیکنان ما رابا محرومیت مواجه نکنند. کسب ۹ امتیاز از ۶ بازی نگران کننده نیست و برای هر تیمی این اتفاق رخ می‌دهد.

انصاری فرد ادامه داد: زمانیکه برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمد، او نیز در ۶ بازی تنها ۴ امتیاز گرفت. ما نگران هیچ موضوعی نیستیم و تیم خوبی داریم، اما به دنبال راه حلی هستیم تا مشکل گلزنی مان را حل کنیم.


بیشتر بخوانید: کالدرون: تراکتوری‌ها نارنجک انداختند و بخشیده شدند/ دوندگی ما از یوونتوس و آژاکس هم بیشتر است


مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای جذب کریم انصاری فرد یا رامین رضاییان را دارند یا خیر، گفت: تا نیم فصل برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم و با همین نفرات ادامه می‌دهیم. با کالدرون هم صحبت کردیم و او هم تاکید کرد که تا نیم فصل بازیکنی جذب نکنیم و با همین نفرات ادامه می‌دهیم.

انصاری فرد در پایان درباره محرومیت شجاع خلیل زاده و مذاکره با فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مستنداتی که ارائه شد، مبنی بر این بود که شجاع خلیل زاده نباید محروم می‌شد و به نظرم بی عدالتی شده و کمیته انضباطی و کمیته استیناف باید با عدالت رای دهن و نتیجه مسابقه نیز در زمین مشخص شود.

انتهای پیام/

اظهارات انصاری فرد درباره شرایط پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
آقای انصاری فر جام قهرمانی امسال از دست نره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطقا سریعتر چاره ای بیندیشید
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۸:۴۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
عمل کن مصاحبه کن حق تیم رو بگیر
آخرین اخبار