رییس دانشگاه صنعتی گفت: در راستای ارائه اطلاعات در قالب یک فناوری نوین با دسترسی آسان، سریع و گسترده کتابخانه دانشگاه صنعتی کرمانشاه به کتابخانه دیجیتال مجهز شد.

کتابخانه دانشگاه صنعتی کرمانشاه به شبکه دیجیتال پیوستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،    رییس دانشگاه صنعتی گفت: در راستای ارائه اطلاعات در قالب یک فناوری نوین با دسترسی آسان، سریع و گسترده کتابخانه دانشگاه صنعتی کرمانشاه به کتابخانه دیجیتال مجهز شد.

اختری بیان کرد:  با همت و تلاش مسؤلین  به حوزه کتاب و کتابخانی، کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از ابتدای سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ به کتابخانه دیجیتال مجهز گردید.

 او افزود: با فراهم شدن این زیرساخت دسترسی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان به منابع دیجیتال موجود کتابخانه از طریق وب امکان پذیر می باشد.

اختری بیان کرد:  دانشجویان، اساتید و کارکنان و تمامی پژوهشگران دانشگاه می توانند با مراجعه به لینک http://lib.kut.ac.ir منابع مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی جستجو کرده و در صورت موجود بودن منبع مورد نظر، جهت تهیه آن به کتابخانه دانشگاه مراجعه نمایند.


او گفت: همچنین در راستای ایجاد نظم، شناسایی حقوق متقابل، برقراری ارتباط و انجام امورات دانشجویان بر اساس آئین نامه‌های جدید دانشجویی و همچنین ایجاد فضای همدلی و رابطه‌ی دوستانه در بین دانشجویان، مسئولین و کارکنان دانشگاه، کارگاهی با عنوان آشنایی با آئین نامه‌های جدید دانشجویی برگزار شد.

 او افزود: در این کارگاه یک روزه که با هدف آشنایی بیشتر کارکنان دانشگاه با آئین نامه‌های جدید دانشجویی برگزار گردید، توضیحاتی در خصوص آئین نامه ها، مقررات و قوانین دانشجویی  ارائه شد.

او  ضمن تاکید بر رعایت حقوق همه ارکان انسانی دانشگاه شامل دانشجو، هیات علمی و کارمند،بیان  کرد: اکنون برماست که با تفکر، تدبیر و تکیه بر خرد جمعی، در این مجموعه فضایی را ایجاد کنیم که برقراری ارتباط و همچنین انجام امورات به گونه ایی باشد که علاوه بر رعایت حقوق کارمندی و دانشجویی، احترام و جایگاه طرفین نیز در بالاترین سطح حفظ شود که بدون شک این مهم در سایه‌ی احترام به قوانین و اجرایی کردن آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی محقق می‌گردد.

انتهای  پیام/ز



برگزاری کارگاه  آشنایی با آئین نامه‌های جدید دانشجویی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.