معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از برقراری نخستین پرواز بین‌المللی فرودگاه بجنورد خبر داد و گفت: پرواز بجنورد به مقصد نجف اشرف برای نخستین بار در روز دوشنبه این هفته برقرار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت : ایده پرواز‌های خارجی از فرودگاه بجنورد برای نخستین در حال تحقق بوده و این پرواز روز دوشنبه از مبدأ بجنورد به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود.

حیاتی ظرفیت این پرواز را بالغ‌بر ۱۵۰ مسافر عنوان کرد و افزود: بازگشت این پرواز از کشور عراق در روز دوشنبه هفته آینده است و مبلغ بلیت رفت‌وبرگشت این پرواز به سقف سه میلیون ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

او با تأکید بر دستگاه‌های مختلف اداری و مجموعه‌های دولتی گفت: بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی استان در این زمان کوتاه همت کنند تا بتوانند ظرفیت این پرواز را به نحو مطلوب پر کنند و حسن مطلعی برای ادامه پرواز‌های بین‌المللی بجنورد باشد.

او رسیدن به کشور عراق از خراسان شمالی را به واسطه فاصله جغرافیایی مسیر هوایی عنوان کرد و گفت: امکان فروش بلیت توسط تمام آژانس‌های هواپیمایی مرکز استان مهیا بوده و تمام علاقه‌مندان به زیارت عتبات عالیات کشور عراق می‌توانند از این فرصت طلایی استفاده لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

نخستین پرواز بین‌المللی فرودگاه بجنورد انجام می‌شود/ نجف اشرف مقصد اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شوذب
۲۳:۲۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
باابن گرانییه بلیت هواپیمادیگرهمه نمتوانندباهواپیماسفرکنندهواپیماشدبرای ازمابهتران