رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: دومین مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود قهرمانی منطقه شرق کشور جام پلیس در نیشابور آغاز شد.

آغاز مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود شرق کشور در نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کاوه آهنگر رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور گفت: این رقابت‌ها با حضور ۳۰ شرکت کننده از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان در پیست اتومبیل‌رانی باغرود نیشابور در حال برگزاری است.

او تصریح کرد:۱۲ اتومبیلران از نیشابور در این مسابقات حضور دارند و شرکت کنندگان در کلاس‌های چهار سیلندر و ۶ سیلندر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مهدی صحرایی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی نیشابور نیز گفت: پیست آفرود نیشابور در زمینی به مساحت پنج و نیم هکتار احداث شده و از ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات ملی برخوردار است.

او تصریح کرد: برای تکمیل جایگاه تماشاچیان، رختکن، افزایش تعداد سرویس های بهداشتی و محصور کردن اطراف پیست آفرود نیشابور یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیاز است.

هم اکنون حدود ۲۰۰ موتورسوار و اتومبیل‌ران در نیشابور فعالیت دارند.

مسابقات آفرود (Off-road) یا بیابانی رشته‌ای از مسابقات اتومبیل‌رانی است که در پیست‌های دارای عوارض دشوار طبیعی و با استفاده از خودرو‌های شاسی بلند برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی آفرود شرق کشور در نیشابور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.