معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: باید به مردم، جوانان و علاقه‌مندان فرصت بدهیم تا در اماکن ورزش حضور پیدا کنند.

عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت‌ و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص حضور بانوان در بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کابوج اظهار داشت: همانطور که قبلا اعلام شده بود با هماهنگی نهاد‌های مربوط، مدیریت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان و همکاری نهاد‌های امنیتی و انتظامی شاهد بازی موفق تیم ملی کشورمان مقابل کامبوج در بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر بودیم. خوشبختانه همه تماشاگران اعم از بانوان و آقایان حضور بسیار موثر و البته بی حاشیه‌ای داشتند و این رویداد را پشت سر گذاشتیم.

احمدی ادامه داد: اگر هماهنگی صورت بگیرد و همراهی و همکاری وجود داشته باشد، می‌توانیم این رویداد‌ها را با حداقل حاشیه  و مسئله‌ای برگزار کنیم، امیدواریم در مراحل بعدی با اشتباه و حاشیه‌های کمتری شاهد این اتفاق باشیم.


بیشتر بخوانید: اقامه نماز توسط بانوان هوادار تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار مقابل کامبوج


معاوت وزیر ورزش درخصوص اینکه دیروز علی ربیعی، سخنگوی دولت از آمادگی تکرار این موضوع در بازی‌های لیگ برتر صحبت کرده است، بیان کرد:‌ به نظر من نباید اسیر شتاب‌زدگی شویم. مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی، رویداد‌های ملی هستند که باید این‌ها را به نحو مطلوبی مدیریت کنیم. در رویداد‌های ملی حواشی به حداقل خود می‌رسد. بالاخره رقابت‌های باشگاهی حواشی خاص خود را خواهد داشت و فضای ورزشگاه‌ها تحت تاثیر حواشی باشگاهی خواهد بود که در واقع سابقه دیرینه‌ای داشته است. به نظر من باید زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی این شرایط را برای همه رویداد‌ها متناسب با آن رویداد، فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید: ربیعی: تماشاگران در حضور بانوان خیلی متین و آرام بودند/ دست سلطانی فر و تاج برای حضور بانوان در ورزشگاه باز شد


همه تماشاگرانی که در ورزشگاه هستند یک‌صدا تیم ملی را تشویق می‌کنند

او افزود: در رویداد‌های ملی مشکلی نداریم و همه تماشاگرانی که در ورزشگاه هستند یک‌صدا تیم ملی را تشویق می‌کنند. در بازی‌های لیگ به نظرم باید کمی تامل کنیم و با ایجاد زیرساخت‌های اجتماعی از طرف باشگاه ها، فدراسیون فوتبال و دیگر حوزه‌ها این شرایط را فراهم کنیم. به نظر من الآن نباید اسیر عجله و شتاب شویم  و باید در مسیری منطقی این کار را دنبال کنیم.


بیشتر بخوانید: ابتکار: تیم ملی قدم بانوان را گلباران کرد/ از هواداران تقاضا می‌کنم که برای ارتقای فضای فرهنگی ورزشگاه‌ها بیشتر تلاش کنند


انتهای پیام/

اظهارات معاون وزیر ورزش و جوانان درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار