آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی رزمایش قدرت شیعه است گفت: این رزمایش با توطئه‌های کور دشمنان کمرنگ نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته سوم مهرماه ۹۸ در سمنان با بیان اینکه یکی از نعمت‌هایی که خداوند متعال به ما ارزانی داشته و باید شکرگزار آن باشیم زیارت اربعین است با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری گفت: راهپیمایی اربعین حسینی رزمایش قدرت شیعه است که به یک رویداد بین المللی تبدیل شده است.

آیت الله شاهچراغی گفت: دشمنان تلاش کردند ملت را از شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی منصرف کنند، اما ملت آگاه‌اندیش در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی امسال حضور پرشور دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سیل عظیم جمعیت در راهپیمایی اربعین حسینی تصریح کرد: مردم به هر میزان می‌توانند برای پشتیبانی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی کمک کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن تهاجم نظامی ترکیه به خاک سوریه اظهار کرد: رئیس‌جمهوری آمریکا رسوای جهان و شکست‌خورده منطقه است؛ آمریکا از سوریه خارج شد و از افغانستان هم باید به‌سرعت خارج شود و از منطقه برود.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: مردم مظلوم سوریه چندین سال شهید و خرابی داده‌اند و هنوز نفس راحتی نکشیده، ترکیه تهاجم نظامی خود را به این کشور آغاز کرده است و مردم ایران این تهاجم ظالمانه را به‌شدت محکوم می‌کنند.

آیت الله شاهچراغی گفت: دلایل زیادی برای امید به آینده وجود دارد که یکی از آنها، وجود مبارک خود رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در کنار آن، ما مردمی وفادار، نیرو‌های مسلح جان‌برکف، جوانان نخبه و مستعد و ... داریم که همواره ما را به آینده امیدوار می‌سازند.

او گفت: دست الهی همواره پشت انقلاب اسلامی بوده و آن را بیمه کرده است؛ مشکلات و سختی‌ها می‌گذرد، اما انقلاب اسلامی باقی می‌ماند.

انتهای پیام / ر

جزئیات خطبه‌های نماز جمعه هفته سوم مهرماه ۹۸ سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، اربعین 98 ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.