رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: در آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان ۲ هزار و ۷۹۷ نفر شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حامد عبدالرزاقی رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین در دومین روز از برگزاری آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان گفت: ۲ هزار و ۷۹۷ داوطلب در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند که از این تعداد، ۲ هزار و ۲۵ نفر مرد هستند.

عبدالرزاقی افزود: آزمون‌های این دوره تنها در بخش مهندسان برگزار می‌شود و شرکت کنندگانی که حداقل ۵۰ درصد نمرات آزمون را کسب کنند، پذیرفته خواهند شد.

او اضافه کرد: این دوره آزمون در هفت رشته مهندسی عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، ترافیک و شهرسازی به منظور اخذ صلاحیت‌های طراحی، محاسبات، نظارت و اجرا برگزار می‌شود.

رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: پذیرفته شدگان در آزمون می‌توانند با اخذ پروانه اشتغال به کار از سوی اداره کل راه و شهرسازی به صورت رسمی وارد حرفه مهندسی ساختمان شوند.

به گفته عبدالرزاقی، هم اکنون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین دارای ۹ هزار و ۹۸۵ عضو است که چهار هزار و ۶۳۰ تن از آنان دارای پروانه اشتغال به کار هستند.

انتهای پیام/ک

در آزمون سراسری ورود به حرفه مهندسان ۲ هزار و ۷۹۷ نفر شرکت کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.