سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی گفت: درس دفاع مقدس در ۹۰ درصد از دانشگاه‌های استان سمنان تدریس می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: هم‌اکنون در ۹۰ درصد دانشگاه‌های استان سمنان درس دفاع مقدس تدریس می‌شود و تاکنون ۵۰ هزار نفر از دانشجویان این استان این درس را فراگرفته‌اند.

او افزود: آموزه‌های دفاع مقدس به ۲۸ هزار کارمند و ۲۷ هزار سرباز استان سمنان نیز آموزش داده شده است.

سرهنگ سلامی بیان کرد: اساتید حوزه دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان سمنان فعالیت دارند و در دوره‌ها نیز تنوع خوبی ایجاد شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به ارتقای درس آمادگی دفاعی در مدارس استان سمنان افزود: کارگاه‌های آموزشی با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی استان سمنان و با استفاده از اساتید برجسته کشوری در این بخش برگزار شده است.

او در ادامه تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس، همایش استانی پیشکسوتان جهاد و مقاومت با حضور جانشین فرمانده کل سپاه برگزار و از ۱۴ عنوان کتابی که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان منتشر شده، به همراه چهار عنوان کتاب صوتی در این مراسم رونمایی شد.

سرهنگ سلامی گفت: با رونمایی از این کتاب‌ها، شمار کتاب‌های منتشره در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی این استان، به ۱۱۵ عنوان رسید.

انتهای پیام / ر

آموزش آموزه‌های دفاع مقدس به کارمندان و سربازان استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.