سرهنگ محمد حسن سلامی با بیان اینکه اقدامات مطلوبی برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس استان سمنان در حال انجام است گفت : این پروژه تاپایان سال بهره برداری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ محمد حسن سلامی در دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور با استاندار سمنان با بیان اینکه محوطه‌سازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان هم اکنون توسط شهرداری در حال انجام است گفت : امیدواریم با اقدامات انجام شده و مساعدت‌هایی که صورت می‌گیرد شاهد افتتاح کامل پارک موزه دفاع مقدس تا پایان سال ۹۸ باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت‌های بسیار خوبی در خصوص تکمیل باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان انجام شده است افزود : این تلاش‌ها سبب شده تا بتوانیم شاهد تکمیل غالب بخش‌های این مجموعه فرهنگی باشیم.

سرهنگ سلامی تصریح کرد : با بهره‌برداری از این طرح اثرگذار و فاخر فرهنگی در استان سمنان پیوند بین نسل امروز و نسل ایثارگر دوران دفاع مقدس عمیق‌تر از گذشته خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس ماحصل تلاش مجموعه‌ای از مدیران، افراد، کارگران، موثران و… است که تکمیل آن جای تقدیر دارد گفت: یکی از محورهای این طرح، استفاده از ظرفیت تردد سالانه ۲۰ میلیون زائر رضوی برای شناساندن سه هزار شهید استان سمنان به هم وطنان است و این باغ موزه همچنین سبب افزایش ماندگاری مسافران نیز خواهد شد.

انتهای پیام / ر

دیدار رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کشور با استاندار سمنان

برچسب ها: استانداری ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.