سردار ناظر گفت: تا سال ۱۴۰۰ کار ساخت موزه‌های دفاع مقدس به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار ناظر معاون مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در حاشیه بازدید خود از باغ موزه دفاع مقدس سمنان در گفتگو با باشگاه خبر نگاران گفت: باغ موزه دفاع مقدس سمنان از سال ۸۸ مصوب شد برای ساخت و اعتبارات آن از سفر رهبری مصوب شد و از سال ۸۷ کلنگ زنی آن انجام شد و ۸۵ دردص پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول این مجموعه در سال گذشته و افتتاح فاز دوم آن تا پایان سال ۹۸ افزود: باتوجه به کسری بودجه به وجود آمده در روند ساخت این مجموعه و همکاری استاندار و مسئولین استان بخش محوطه بیرونی مجموعه در حال ساخت است و در حال پیگیری‌ها برای پایان این پروژه تا پایان سال هستیم.

سردار ناظر با اشاره به ساخت موزه‌های دفاع مقدس در تمام استان‌های کشور اظهار داشت: افتتاح ۱۰ موزه دفاع مقدس در سال ۹۶ انجام شد که سمنان جزو این ده استان بود و ۵ استان نیز از قبل افتتاح شده بود.

وی تصریح کرد:متاسفانه به دلیل مشکلات پیش امده افتتاح ۶ باغ موزه در سال ۹۷ انجام نشد و در هفته دفاع مقدس امسال انجام می‌شود و در سال‌های ۹۸ و ۹۹ کار تکمیل شدن ۲۲ استان پیگیری می‌شود و تا سال ۱۴۰۰ در تمام استان‌های کشور کار ساخت موزه‌های دفاع مقدس به پایان می‌رسد.

انتهای پیام / م

روند  تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در ۲۲ استان پیگیری می‌شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.