طرفین با اشاره به مسائل و موضوعات مطرح بین دو کشور به ویژه تفاهمات انجام شده در سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به ارمنستان، بر تشکیل کارگروه‌های پی‌گیری تا دستیابی به دستاورد‌های مورد انتظار تاکید کردند.

تاکید سفیر ایران در ارمنستان بر پی‌گیری تفاهمات انجام شده در سفیر اخیر آقای روحانی به این کشوربه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار خداحافظی سفیر جمهوری اسلامی ایران با نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان سیدکاظم سجادی سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در ایروان، بعدازظهر روز پنج‌شنبه هجدهم مهرماه با نیکول پاشینیان نخست‌وزیر جمهوری ارمنستان دیدار کرد.

در این دیدار، طرفین با اشاره به مسائل و موضوعات مطرح بین دو کشور به ویژه تفاهمات انجام شده در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری اسلامی به ارمنستان، بر تشکیل کارگروه‌های پی‌گیری تا دستیابی به دستاورد‌های مورد انتظار تاکید کردند.

پاشینیان، سفر آقای روحانی به ارمنستان برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه اقتصادی اوراسیایی را مهم ارزیابی کرد و با تقدیر از تلاش‌های آقای سجادی در توسعه موثر روابط دو کشور در دوره چهار ساله ماموریت در ایروان، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار