رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به نقش مهم مربیان در جامعه گفت: جامعه نیازمند اخلاق، نظم، انضباط و انتقال دانش فنی مربیان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا دادگر، رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان، در آیین اختتامیه دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا تأکید کرد: تمام تلاش مان این است، توانمندی‌های استان کرمان را به منصحه‌ی ظهور برسانیم.

او با قدردانی از عارفیان مدرس این دوره‌ی آموزشی گفت: وی با تمام وجود تلاش کردند تجربه و دانششان را طی مدت یک هفته به منظور ارتقاء دانش شرکت کنندگان انتقال دهند.

دادگر از بختیاری مدیر برگزاری این دوره نیز تشکر کرد و افزود: این دوره با تلاش و پیگیری وی بعد از سه ماه به نتیجه رسید و برگزار شد.

او برای شرکت کنندگان در کلاس آرزوی موفقیت کرد و بیان داشت: اکنون وظیفه تان نسبت به جامعه‌ای که قرار شده به عنوان مربی در آن فعالیت کنید، نسبت به آغاز کلاس که می‌خواستید دوره را شروع کنید، سخت‌تر و سنگین‌تر است.

دادگر تصریح کرد: جامعه‌ی گسترده‌ای که به شدت نیازمند اخلاق، نظم، انضباط و پس از آن انتقال دانش فنی مربیان است.

او از مربیان شرکت کننده در دوره‌ی آموزشی خواست: از غرور پرهیز کنید و بعد از دریافت گواهی دوره و اخذ نتایج، تلاش و کوشش کنید تا دانش و تجربیاتتان را ارتقاء بخشید چرا که در عرصه‌ای فعالیت می‌کنید که رقابت سنگین است و امثال شما در استان‌های دیگر تلاش و فعالیت می‌کنند، گوی سبقت را از شما بربایند.

انتهای پیام/ب

آیین اختتامیه دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار