فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت:بیش از ۱۶ هزار دستگاه اتوبوس و خودرو سواری زائر اربعین حسینی از شهرستان دهلران تردد داشته اند.

تردد بیش از ۱۶ هزار دستگاه اتوبوس و خودرو سواری از دهلران

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: تاکنون بیش از ۳ هزار دستگاه اتوبوس و ۱۳ هزار خودرو سواری زائران اربعین حسینی از شهرستان دهلران به مهران تردد داشته اند.

سرهنگ مکی بیان کرد: تردد ۳ هزار دستگاه اتوبوس و ۱۳ هزار خودرو سواری آخرین آمار تردد زائران در طول یک هفته گذشته از سمت شهرستان دهلران به مهران تا امروز بوده است.

او در ادامه به اقدامات انتظامی و ترافیکی اشاره کرد و افزود: در حوزه انتظامی و ترافیکی خدا رو شکر تمهیدات خوبی با استقرار جایگاه ثابت و سیار در جاده‌های سطح شهرستان، پارکینگ‌ها، مسیر و مکان‌های مختلف، صورت پذیرفته است و در حوزه امنیتی انتظامی به لطف خدا هیچ مشکلی نداشته ایم.

سرهنگ مکی در ادامه به زائران اظهار کرد: در بازگشت از کربلای معلی حتماً با صبر و حوصله رانندگی کنند و نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او سرعت و سبقت غیر مجاز، رعایت نکردن فاصله طولی و صحبت کردن با تلفن همراه را بیشترین علل حوادث رانندگی دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: بحمدالله تا این لحظه در شهرستان مرزی دهلران میز ان تصادفات در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته است.

انتهای پیام/ د

تردد اتوبوس ها و خودرو های سواری زائران از دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.