محصول جدید Essential، عجیب‌ترین گوشی که تاکنون ساخته شده + تصاویر

یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه خود تصاویر محصول جدید Essential را با ظاهر عجیب آن فاش کرده است.

محصول جدید Essential، عجیب‌ترین گوشی که تاکنون ساخته شده + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از آن دسته افرادی باشید که اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را دنبال می‌کنند، مطمئنا نام Essential به گوش شما خورده و مطلع هستید که این شرکت در حال آماده سازی خود برای ارائه محصولی جدید است.

تنها اطلاعات فاش شده از این دستگاه نسخه سیستم‌عامل استفاده شده و تراشه درون آن است. اما امروز تصویر جدیدی از این محصول آینده این شرکت منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از آن به ما منتقل می‌کند. به قدری ظاهری این دستگاه عجیب است که به سختی می‌توان آن را یک گوشی نامید.

تصاویر فاش شده از GEM

یکی از کاربران فضای مجازی اخیرا تصاویری از دستگاه جدید Essential در توئیتر منتشر کرده است که می‌توان آن‌ها را عجیب‌ترین گوشی‌های معرفی شده نامید. مدلی که این گوشی در دستان کاربر قرار می‌گیرد ما را به این فکر وا می‌دارد که آیا این یک گوشی است یا یک کنترل که برای تغییر کانال‌های تلویزیون ساخته شده است.

محصول جدید Essential، عجیب‌ترین گوشی که تاکنون ساخته شده + تصاویر


بیشتر بخوانید: کشف نقص امنیتی در جدیدترین سیستم‌عامل اپل + فیلم 


به هر حال، این کاربر دستگاه معرفی نشده شرکت Essential را GEM می‌نامد، دقیقا همان نام‌کدی که در گزارش قبلی اعلام شده بود. انتظار می‌رود گوشی GEM با تراشه Snapdragon 730 به عنوان پردازنده  و از اندروید ۱۰ استفاده کند.

شرکت سازنده، خود امروز به این مسئله اعتراف کرد که در حال کار روی یک دستگاه جدید است که اکنون آزمایش‌های مربوطه روی آن در حال انجام هستند. به نظر می‌رسد کاربری که این تصاویر را فاش کرده توجهی به معرفی نشدن این دستگاه نداشته است.

محصول جدید Essential، عجیب‌ترین گوشی که تاکنون ساخته شده + تصاویر

برخی از مؤلفه‌هایی که در این تصاویر مشاهده می‌کنیم شامل دوربین بزرگ در قسمت پشتی می‌شود که از یک فلش LED کوچک در گوشه بالا سمت چپ برخوردار است. همچنین سنسور اثر انگشت در زیر دوربین قرار گرفته مشاهده می‌شود. صفحه نمایش بسیار باریک دارای یک دوربین در حفره جلویی در گوشه بالا سمت چپ است و یک بلندگو کوچک در بالا قرار دارد.

از آن جایی که اولین اطلاعات فاش شده از این دستگاه تصاویر کامل آن هستند احتمال می‌رود Essential به زودی دستگاه جدید خود را معرفی کند.

انتهای پیام/

تصاویر جدیدترین گوشی Essential فاش شد

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار