نسخه اولیه اندروید ۱۰ به زودی برای پرچمداران سامسونگ عرضه خواهد شد

شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرد که نسخه بتا سیستم عامل اندروید ۱۰ در ماه جاری برای خانواده S10 منتشر خواهد شد.

نسخه اولیه اندروید ۱۰ به زودی برای پرچمداران سامسونگ عرضه خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ نسخه بتا اندروید ۸ برای گوشی Galaxy S8 را منتشر کرد و پس گذشت سه ماه و در فوریه سال ۲۰۱۸ نسخه اصلی و نهایی این سیستم عامل به طور رسمی در دسترس کاربران قرار گرفت؛ اما شرکت سامسونگ در عرضه اندروید ۹ سرعت عرضه نهایی سیستم عامل گوشی‌های خود را بالا برد و نسخه بتا Android 9 Pie را در ماه نوامبر، و نسخه نهایی این سیستم عامل را پس از گذشت یک ماه و در ماه دسامبر در دسترس کاربران قرار داد. اکنون نیز به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ قصد دارد سرعت انتشار سیستم عامل جدید گوشی‌های خود را بیش از پیش بالا ببرد.

مدیر شرکت سامسونگ در مراسمی که این شرکت که به تازگی برگزار شد اعلام کرد که قرار است نسخه بتا سیستم عامل Android 10 به جای عرضه در ماه نوامبر، در ماه اکتبر در دسترس قرار گیرد که به این ترتیب نسخه نهایی این سیستم عامل نیز احتمالا سریع‌تر از تمامی سیستم عامل‌های شرکت گوگل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه اولیه اندروید ۱۰ به زودی برای پرچمداران سامسونگ عرضه خواهد شد

نسخه اولیه یا بتا این سیستم عامل ابتدا برای گوشی‌های Galaxy S10، Galaxy S10 و Galaxy S10 e عرضه خواهد شد و فعلا هیچ حرفی درباره عرضه این سیستم عامل برای گوشی‌های خانواده Note زده نشده است، اما طبق سابقه‌ای که سامسونگ در عرضه نسخه جدید سیستم عامل برای گوشی‌های خود دارد، احتمالا چند هفته پس از عرضه نسخه بتا برای خانواده S10، نسخه بتا این سیستم عامل برای گوشی Galaxy Note 10 نیز عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: کاربران آمریکایی نسبت به حفره موجود در محصولات اپل اعتراض ندارند


انتظار می‌رود شرکت سامسونگ نسخه اصلی سیستم عامل اندروید ۱۰ را بسیار زودتر از اندروید ۹ و در اوایل ماه دسامبر یا حتی زوتر از آن، در دسترس کاربران قرار دهد. کاربرانی که قصد دریافت نسخه بتا اندروید ۱۰ را دارند باید در نرم افزار Samsung Members app ثبت نام کنند؛ همچنین نسخه بتا این سیستم عامل ابتدا در کشور‌های آمریکا، انگلیس و کره جنوبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

عرضه سیستم عامل Android 10 برای پرچمداران سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، اندروید ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار