مسئول برگزاری بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد گفت: ۳۳ قصه گو در بخش ۹۰ ثانیه‌ای برای ۱۲۰ دانش آموز قصه‌های خود را روایت کردند.

آمنه اولیا مسئول برگزاری بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  از آغاز رقابت‌ قصه گویان بخش ۹۰ ثانیه‌ای در یزد خبر داد و گفت: از ۶۷  قصه گو۳۳ نفر در بخش ۹۰ ثانیه‌ای به صورت نمادین قصه‌های خود برای ۱۲۰ دانش آموزان روایت کردند.

او افزود: ۶۷ نفر از قصه گویان یزد داستان‌های خود را با تلفن همراه در ۹۰ ثانیه ضبط و در سایت جشنواره بارگزاری کردند تا در بخش ملی، همراه با تمام آثار ارسالی از سراسر کشور داوری شود..

مسئول قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد با اشاره به اینکه این قصه‌ها با دو موضوع قصه زندگی من و قصه‌های شهر من یزد ضبط شده است، افزود: قصه گویان به بیان روایت شیرینی ها، تلخی ها، پند‌های زندگی خود و همچنین روایتی از مشاهیر و معاریف آداب و رسوم و ابنیه تاریخی یزد پرداختند.

 اولیا تصریح کرد: رقابت ۱۳۵ قصه گو در بخش‌های مختلف بیست و دومین جشنواره قصه گویی یزد تا ۲۲ مهر ماه در سالن آمفی تاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

قصه گویان بخش ۹۰ ثانیه‌ای در یزد قصه‌های خود را روایت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار