قابلیت اجرای تمام بازی‌های پلی‌استیش ۴ در کنسول پلی‌استیشن ۵

شرکت سونی به تازگی اعلام کرد که تمام تلاش خود را می‌کند تا قابلیت بازگشت به عقب در کنسول PS5 برای تمامی بازی ‌های کنسول PS4 امکان پذیر باشد.

قابلیت بازگشت به عقب کنسول PS5، هنوز احتیاج به بهینه سازی داردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش شرکت سونی اطلاعات سخت افزاری نسل بعدی کنسول خود را اعلام کرد که این اطلاعات توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. از نقاط برجسته اطلاعت سخت افزاری کنسول PS5 می‌توان به وجود داشتن هارد دیسک SSD در این کنسول و وجود پردازنده و کارت گرافیک بسیار قدرتمند اشاره کرد؛ اما یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این کنسول که تاکنون در هیچ کدام از کنسول‌های شرکت سونی وجود نداشته است و در کنسول PS5 قرار است وجود داشته باشد، قابلیت بازگشت به عقب در نسل بعدی کنسول شرکت سونی است.

طبق این قابلیت گیمرها می‌توانند عناوین مربوط به کنسول PS4 را روی کنسول PS5 اجرا کنند، این قابلیت به طور رسمی توسط شرکت سونی تایید شده است اما برخی خبرهایی که به تازگی درباره این قابلیت منتشر شده نشان می‌دهد که این ویژگی هنوز برای استفاده توسط کاربران آماده نیست و شرکت سونی در حال کار روی این قابلیت است.

قابلیت بازگشت به عقب کنسول PS5، هنوز احتیاج به بهینه سازی دارد

یکی از کاربران از شرکت سونی سوال کرد که آیا تمامی عناوین کنسول PS4، قابلیت جرا در کنسول PS5 را دارند یا این قابلیت از تمامی عناوین کنسول PS4 پشتیبانی نخواهد کرد؛ شرکت سونی در پاسخ به این کاربر اعلام کرد که سونی سخت تلاش می‌کند تا بتواند امکان اجرا شدن تمامی عناوین کنسول PS4 روی کنسول PS5 را فراهم کند و گیمرها باید منتظر اعلام اخبار جدید درباره این قابلیت باشند.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه کنسول پلی‌استیشن ۵ مشخص شد


در ماه آوریل بود که شرکت سونی اعلام کرد از آنجایی که طراحی کنسول PS5 شباهت زیادی به کنسول PS4 دارد، بنابراین تمامی عناوین کنسول PS4 روی نسل جدید کنسول شرکت سونی اجرا خواهد شد؛ با این حال نمی‌توان تا زمان اعلام رسمی سونی درباره قابلیت بازگشت به عقب، درباره آن حرف زد و باید تا انتشار اخبار جدید توسط سونی منتظر ماند.

انتهای پیام/

سونی در حال تلاش برای بهبود قابلیت بازگشت به عقب در کنسول PS5 است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار