هنوز یک تریلر از بازی Death Stranding باقی مانده است

هیدئو کوجیما اعلام کرد آخرین تریلر مربوط به بازی Death Stranding چند روز پیش از عرضه عنوان مذکور منتشر خواهد شد.

هنوز یک تریلر از بازی Death Stranding باقی مانده استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Death Stranding یکی از مرموزترین بازی‌های رایانه‌ای تاریخ عناوین رایانه‌ای است  که توسط هیدئو کوجیما ساخته شده و قرار است در سال جاری به طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شود. طرفداران این عنوان با وجود انتشار چنیدین تریلر از بازی و انتشار تصاویر مربوط به بازی هنوز هم اطلاعات زیادی درباره آن ندارند و منتظر عرضه این بازی هستند تا از این طریق به داستان عجیب و مرموز بازی Death Stranding پی ببرند.

هیدئو کوبجما معمولا چند روز مانده به عرضه بازی‌هایش، تریلر جدید از آن را منتشر می‌کند تا از این طریق بتواند گیمرهای بیشتری را جذب بازی خود کرده و عنوان تازه ساخته شده او فروش حداکثری داشته باشد. برای نمونه کوجیما چند روز مانده به عرضه بازی Gear Solid دست به انتشار تریلر نهایی این بازی زد که چیز زیادی ارز بازی را نشان نمی‌داد اما این سازنده طوری آن را طراحی کرده بود که توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

هنوز یک تریلر از بازی Death Stranding باقی مانده است

ظاهرا کویجما قصد دارد قبل از عرضه عنوان Death Strandig نیز تریلر نهایی این بازی را منتشر کند که ظاهرا ساخت این تریلر نیز به پایان رسیده است. کوجیما در صفحه توییتر خود اعلام کرد که طراحی آخرین تریلر بر عهده خود او بوده است و این احتمال وجود دارد که تریلر نهایی در سبک لایو اکشن ساخته شود و نشان دهنده محیط واقعی بازی نباشند. هرچند که این احتمال بسیار ضعیف است چرا که کوجیما معمولا دست به عرضه تریلرهای لایو اکشن نمی‌زند.


بیشتر بخوانید: عنوان PUBG از قابلیت کراس‌پلی پشتیبانی خواهد کرد


زمان دقیقی برای عرضه این تریلر اعلام نشده است اما از آنجایی که قرار است بازی در 8 نوامبر وارد بازار شود، احتمال انتشار این تریلر نیز در هفته اول ماه نوامبر اتفاق خواهد افتاد. همچنین کوجیما قرار است آلبومی از موسقی‌های موجود در بازی را نیز پخش کند که اولین آهنگ این آلبوم با نام Timefall در حال حاضر در فضای مجازی وجود دارد.

انتهای پیام/

کوجیما خبر از عرضه تریلر جدید از بازی Death Stranding داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار