اینستاگرام نیز تاریک شد؛

عرضه حالت تاریک (Dark Mode) برای اینستاگرام + تصویر

اینستاگرام اعلام کرد ویژگی حالت تاریک هم‌اکنون برای نسخه هماهنگ با سیستم عامل iOS 13 و اندروید ۱۰ در دسترس کاربران قرار دارد.

اینستاگرام به حالت تاریک مجهز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام ویژگی پرطرفدار را به نرم‌افزار خود اضافه کرد. حالت تاریک (Dark Mode) آخرین قابلیتی است که به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. حالت تاریک در حال حاضر به سرعت در حال گسترش بین نرم‌افزارهای پرکاربرد و شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر جهان است.


بیشتر بخوانید: حذف ویژگی جنجالی اینستاگرام


بروز رسانی جدید اینستاگرام برای نسخه‌های هماهنگ این اپلیکیشن با سیستم‌ عامل‌های اندروید ۱۰ و iOS 13 از قابلیت حالت تاریک پشتیبانی می‌کند. یعنی هم‌اکنون کاربران می‌تواند با دانلود و نصب آخرین نسخه نرم‌افزار اینستاگرام، از امکانات و ویژگی‌های حالت تاریک در این برنامه استفاده کنند. 

اضافه شدن حالت تاریک به اینستاگرام

اینستاگرام در یک هفته گذشته اقدامات قابل توجهی را برای افزایش رضایت کابران انجام داده است که از جمله این موارد می‌توان به افزوده شدن قابلیت واقعیت مجازی و حذف ویژگی activity tab از این شبکه اجتماعی اشاره کرد و حالا در دسترس قرارگیری حالت تاریک، مطمئنا موجب جذب بیشتر کاربران فضای مجازی به اینستاگرام می‌شود. اینستاگرام با میلیون‌ها نفر کاربر فعال در سراسر جهان در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است. 

اینستاگرام به حالت تاریک مجهز می‌شود

کارشناسان فناوری تاکنون مزیت‌های زیادی را برای حالت تاریک بیان کرده‌اند. آسیب کمتر به چشم در استفاده طولانی مدت از یک نرم‌افزار مهم‌ترین شاخصه Dark Mode است. البته اینستاگرام این امکان را به کاربر داده است تا با تنظیم دلخواه این برنامه حالت تاریک را فعال یا غیرفعال کند. آنچه در مورد افزوده شدن این ویژگی به اینستاگرام در کنار قابلیت‌های آن مورد توجه قرار گرفته است، عرضه هم‌زمان نسخه جدید برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS است. اینستاگرام در بسیاری از موارد ابتدا ویژگی‌های جدید را در اختیار کاربران اندروید قرار می‌داد و پس از مدتی آن‌ها برای iOS نیز عرضه می‌کرد. 

عرضه حالت تاریک (Dark Mode) برای اینستاگرام

انتهای پیام/

حالت تاریک به اینستاگرام رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار