فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح تکریم (فرزندان پدران آسمانی) و دیدار فرماندهان انتظامی با فرزندان شهدا در مدارس سطح استان همزمان با هفتمین روز هفته ناجا به صورت همزمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و ادای احترام به شهدا گفت: امنیت اقتدار و جایگاه علمی جوانان کشور باهمت آموزش و پرورش در دنیا از برکت شجاعت ایثارگری پدران شهید این فرزندان است.

او با اشاره به اینکه در هیچ شرایطی نباید فراموش کرد هر چه داریم از شهدای والا مقام است افزود: آرامشی که امروز در کشور حکمفرماست حاصل تلاش و ایثار گری نیروی بزرگ انتظامی است.

سردار ناظری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی را مظهر اقتدار، آبرو و حاکمیت نظام می‌داند تصریح کرد:برابر نظر سنجی‌های سازمان‌های بیرونی مردم بیشترین رضایت را از نیروی انتظامی دارند.

او شعار هفته ناجا را پلیس هوشمند، امین مردم عنوان کرد و گفت: دانش آموزانی که به عنوان همیاران پلیس همکار نیروی انتظامی هستند در شرایطی که خانواده یا دوستان آن‌ها قوانین راهنمایی و رانندگی و تخلفات دیگر را مرتکب می‌شوند و رعایت نمی‌کنند تذکرات لازم را باید انجام دهند تا از دوران نوجوانی و کودکی علاوه بر اینکه خود قانونمند می‌شوند به دیگران نیز آموزش دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر خود مراقبتی دانش آموزان در همه زمینه‌ها به ویژه فضای مجازی افزود: فضای مجازی علاوه براینکه فرصت‌هایی دارد، اما در برخی موارد به دلیل اینکه شناخت واقعی از طرف مقابل حاصل نمی‌شود می‌تواند منجر به سوء استفاده‌ها و آسیب‌های زیادی شود.

او سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ را پل ارتباطی و تعامل بین مردم و پلیس دانست و اظهار داشت: باتعامل، مشارکت و همراهی مردم با پلیس است که می‌تواند زمینه امنیت پایدار برای همه مردم به ویژه بستر مناسب برای علم آموزی دانش آموزان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ی

شعار هفته ناجا را پلیس هوشمند، امین مردم

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.